رد کردن پیوندها

موتور گیربکس آرکا

ARKA ARKA

گروه مهندسی و بازرگانی فطرس پس از 30 سال تجارب ارزشمند در صنعت آسانسور ایران ، با تکیه بر تیم متخصص و دانش بنیان خود و با اعتقاد راسخ به بالاترین کیفیت و اصل مشتری مداری ، اقدام به مونتاژ موتورگیربکس آسانسور با برند تجاری ARKA نموده است.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

با آرکا آشنا شوید

ARKA ARKA

موتور گیربکس آرکا با دارا بودن 4 سال گارانتی بی قید و شرط ، وارانتی قطعات و خدمات پس از فروش گسترده ، موجب ارتقا حس اعتماد صنعت ساختمان به کالای با کیفیت ایرانی شده است. ARKA با بهره گیری از فناوری روز دنیا در خط تولید خود موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اروپا (CE) و استاندارد ملی ایران شده است و تنها موتور گیربکس آسانسور مونتاژ ایران می باشد که از برترین قطعات اروپایی بهره مند می باشد.

پخش ویدیو

دوستدار محیط زیست

ARKA ARKA

گروه مهندسی و بازرگانی فطرس برای انجام فعالیت های تجاری بین المللی ، تلاش میکند تا مدیریت ، توسعه تکنولوژی و تولیدات خود را با در نظر گرفتن شرایط زمین ، طبیعت و محیط زیست در بالاترین سطح ممکن انجام دهد. ما معتقدیم که ARKA به عنوان سفیر جهانی صنعت آسانسور ایران ، باید نقش مهمی در توسعه محصولات دوستدار محیط زیست ایفا کند و فعالیت های آن باید به محافظت از آینده محیط زیست کمک کند.

موتور گیربکس ARKA به جهت رعایت مسائل زیست محیطی و اخذ استاندردهای لازم برای حضور در اروپا ، به عنوان یک نیرو محرکه سبز و دوستدار محیط زیست ، بدون نیاز به تعویض روغن می باشد.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

کاملا بی صدا

ARKA ARKA

 فوق العاده بی صدا (Super Silent) بودن ARKA مطابق با استاندارد جهانی CEI EN 05-2005 :9-60034 یکی دیگر از مزیت های این موتور گیربکس می باشد که موجب پذیرش و حضور فعال در بازار صنعت آسانسور منطقه اوراسیا و خاورمیانه شده است.

دنده برنجی

ARKA ARKA

دنده برنجی موتور گیربکس ARKA از نوع برنج آلیاژی (فسفر برنز) مقاوم در برابر خوردگی و سایش می باشد. فسفر برنز به عنوان یکی از آلیاژهای مس سبب افزایش استحکام ، سختی ، مقاوت در برابر خوردگی و سایش میشود.
از این آلیاژ در ساخت بوش‌های برنزی ، فنر ، پیچ و مهره و موقعیتهای مختلفی که خواص مقاومت در برابر خستگی ، پوشش دهی و خوردگی اهمیت زیادی دارد (مانند پروانه کشتی در محیط دریایی) و حمل و نقل سوخت هسته ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس
ماردون

ARKA ARKA

ماردون موتور گیربکس ARKA از جنس فولاد MO40 با سختی 27 راکفل مقاوم در برابر سایش می باشد. فولاد MO40 دارای خواص زیادی از جمله دوام بسیار زیاد ، استحکام کششی بالا ، ضد خوردگی و سایش می باشد. این نوع فولاد در غلتک های صنایع فولاد ، شاتون ها ، چرخ دنده ها ، محورهای خودرو ، دنده فرمان ، سازه هواپیما و. . . کاربرد دارد.

پخش ویدیو

پوسته موتور

ARKA ARKA

پوسته موتور گیربکس ARKA از چدن خاکستری یکنواخت می باشد. چدن خاکستری در مقابل فشار و فرسودگی مقاوم بوده و دارای خواص بخصوصی از جمله سختی قابل‌ توجه ، تراش‌ پذیری مناسب ، تعدیل‌ کننده لرزش ، ظرفیت حرارتی بالا و رسانای خوب گرما می باشد. از این نوع چدن در ساخت بلوک‌ های داخلی سیلندر موتور ، جعبه گیربکس ، موتور دیسک ترمز ، چرخ‌ دنده و . . . استفاده میگردد.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

بلبرینگ

ARKA ARKA

بلبرینگ SKF سوئد (Svenska Kullager Fabriken) با کیفیت ترین و برترین بلبرینگ جهان ، بخش جدا نشدنی موتور گیربکس ARKA می باشد. بلبرینگ SKF به دلیل استفاده از آلیاژهای مخصوص در پروسه تولید ، دارای سختی بسیار بالا و قابلیت چکش خواری می باشد؛ یعنی در اثر وارد شدن ضربه ، بلبرینگ هیچ خراش یا آسیبی وارد نخواهد شد. در تمامی مدل های موتور گیربکس ARKA از بلبرینگ SKF بصورت دوبل استفاده می گردد.

پخش ویدیو

روغن موتور

ARKA ARKA

موتور گیربکس ARKA در تمامی مدل های خود از روغن سنتتیک شل آلمان (Sell) با کد فنی OMALA S4WE220 استفاده می نماید. روغن سنتتیک در بازه دمایی بالاتر از روغن‌های پایه مینرال عمل می نماید. این عملکرد سبب عمر نهایت روغن شده و موتور گیربکس نیازی به تعویض روغن نخواهد داشت.

روغن موتور سنتتیک مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسیداسیون ، فروپاشی دمایی و تشکیل رسوبات و لجن دارد. این روغن تنها خالص‌ترین مولکول‌های روغن که از نظر ابعاد و شکل مشابه‌اند ، در ترکیب دارد. این امر به اصطکاک کم‌تر سیال ، سایش کم‌تر با قطعات داخلی موتور و افزایش توان و گشتاور موتور می‌شود و با روانکاری بهتر قطعات داخلی و کاهش اصطکاک و فرسودگی ، باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس
ترمینال

ARKA ARKA

اتصال جریان برق به موتور گیربکس ARKA از طریق ترمینال های WIELAND ساخت آلمان ، با کیفیت ترین و برترین برند ترمینال در جهان انجام میشود. پایه های ترمینال از پلی اتیلن با طول عمر بسیار بالا می باشد و بدلیل استفاده از شین مسی قلع شده ، افت ولتاژ در موتور حداقل می باشد.

پخش ویدیو
انکودر فابریک

ARKA ARKA

موتور گیربکس ARKA در تمامی مدل های VVVF خود از انکودر فابریک آتونیکس (Autonics) کره جنوبی ، برترین برند اتوماسیون صنعتی جهان استفاده می نماید. از مزایای انکودر آتونیکس مدل هالو شفت می توان به حجم کمتر و سازگاری بیشتر با محیط ، نصب آسان ، مقاومت بیشتر ، اندازه گیری سرعت با دقت بالا و . . . اشاره نمود.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

ویژگی های منحصربفرد آرکا

ARKA ARKA

_ قابلیت نصب در 3 جهت
_ فلکه نشکن و ضد سایش
_ حمل رایگان تا محل پروژه
_ 4 سال گارانتی بی قید و شرط

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

قیمت موتور گیربکس آرکا

ARKA ARKA

قیمت موتور گیربکس آرکا در مدل های مختلف به همراه بررسی های تخصصی ، نقشه ها ، مدارک استاندارد ، عکس ، نظرات مشتریان ، بررسی های کاربران و تمام اطلاعاتی که برای خرید موتور گیربکس آرکا نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی گروه فطرس (فطرس مال) در دسترس می باشد. در فطرس مال ، علاوه بر قیمت روز موتور گیربکس آرکا ، شما می‌توانید محصولات مختلف را نیز با یکدیگر مقایسه کنید.

قمیت به روزجهت اطلاع از قیمت و موجودی ، روی عکس کلیک کنید ! . . .

قطعات یدکی
موتور گیربکس آرکا

ARKA ARKA

موتور گیربکس آرکا ارائه شده توسط گروه مهندسی و بازرگانی فطرس دارای 4 سال گارانتی بی قید و شرط در سراسر ایران می باشد. برای اطمینان از اینکه موتور گیربکس آرکا شما به صورت حرفه ای سرویس می شود ، تنها از قطعات یدکی اصلی استفاده کنید که همیشه کیفیت و کارایی مشابه خود محصول ARKA را تضمین می کنند. قطعات یدکی موتور گیربکس آرکا تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته اند تا بالاترین استانداردهای ایمنی و عملکرد را برآورده کنند. تمامی قطعات یدکی موتور گیربکس آرکا مطابق با مشخصات دقیق آرکا طراحی ، تست و تولید شده اند تا با تمامی قطعات و سیستم های آسانسور شما تعامل بهینه داشته باشند.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

محصولات موجود موتور گیربکس آرکا

ARKA ARKA

در حال حاضر موتور گیربکس آرکا در 2 مدل ( ARKA Grand , ARKA Classic ) با ظرفیت و سرعت های مشخص ارائه می گردد.

در کادرهای زیر مشخصات عمومی هر مدل قرار دارد.

برای اطلاع از مشخصات فنی کامل هر موتور ، بر روی مدل دلخواه کلیک کنید.

موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

ARKA Classic

ظرفیت : 630 - 500
توان : 7.3 - 6.1
سرعت : 1
سیستم تعلیق : 2:1 / 1:1
استاتیک لود : 3000
اطلاعات بیشتر
موتور گیربکس آرکا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

ARKA Grand

ظرفیت : 630 - 1050
توان : 9.2 - 11 - 13
سرعت : 1 - 1.6
سیستم تعلیق : 2:1 / 1:1
استاتیک لود : 4200
اطلاعات بیشتر