رد کردن پیوندها

ریل ساورا

Savera Savera

ریل ساورا برترین و باکیفیت ترین ریل آسانسور جهان منطبق بر استاندارد ساخت ریل اروپا (ISO7465) متعلق به شرکت بزرگ ساورا اسپانیا (Savera Spain) می باشد که هم اکنون 4 شرکت زیر مجموعه از جمله شرکت ریل آسانسور SAVERA ، شرکت فولاد SELAK ، شرکت قطعات آسانسور EMESA و همچنین مرکز تحقیق و توسعه قطعات آسانسور Innova در اسپانیا تشکیل شده است. این شرکت دارای کارخانه های تولیدی و مراکز فروش رسمی ریل آسانسور در پنج قاره جهان است.

SAVERA برای یکپارچگی فرآیندهای تولید ریل آسانسور به منظور تضمین کیفیت و خدمات بهتر، تنها شرکت تولید ریل آسانسور در جهان می باشد که با استفاده از مواد اولیه ویژه کارخانجات SELAK ، متعلق به گروه ساورا (Savera Group) و تحت نظارت و کنترل کیفی دقیق کارشناسان باتجربه گروه ساورا اقدام به تولید ریل آسانسور می نماید. این یک مزیت بی نظیر برای ساورا می باشد که مواد اولیه برای تولید ریل را نیز خود تولید می نماید چون هیچ کارخانه ریل سازی در جهان مواد اولیه مورد نیاز تولید ریل را خود تولید نمی نماید.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

از اسپانیا تا برزیل

Savera Savera

شرکت ساورا در سال 1967 میلادی در منطقه Navarra کشور اسپانیا تاسیس شد و از همان ابتدا تمرکز خود را بر تحقیق ، توسعه و تولید با کیفیت ترین ریل آسانسور قرار داد.موضوعی که همواره بر آن تاکید داشته و هرگز کیفیت محصولات خود را تحت الشعاع موضوعات دیگر قرار نداده است. شرکت ساورا 28 سال بعد از تاسیس ، در سال 1995 برای حضور و رهبری بازار آمریکای لاتین ، کارخانه تولید ریل آسانسور در برزیل را افتتاح کرد تا سهم بیشتری از فروش ریل آسانسور در این منطقه داشته باشد.

پخش ویدیو

اولین حضور در آسیا

Savera Savera

دومین کارخانه تولید خارجی ریل SAVERA در سال 1999 میلادی شروع به کار کرد. ”ساورا چین – پکن“ به عنوان یک سرمایه گذاری عظیم مشترک بین ساورا اسپانیا و ”Ltd .Co Electric Machinery Shougang”و ”موسسه مکانیزاسیون عمران و ساختمان چین“ ، اولین حضور ریل SAVERA در آسیا بود. هدف این سرمایه گذاری مشترک ، تولید و بازاریابی ریل ساورا در چین و آسیای شرقی بود.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

مشتریان خاص ساورا

Savera Savera

ساورا اسپانیا طی یک سرمایه گذاری مشترک در سال 2000 میلادی با گروه آلمانی Hoesch (یکی از شرکت های تابعه Thyssenkrupp) شرکت و کارخانه تولید ریل “Savera Germany” را افتتاح نمود. فعالیت و هدف اصلی این کارخانه تولید ریل آسانسور در وهله نخست برای مشتریان خاص از جمله شرکت های بزرگ و چند ملیتی (Otis , Kone , Schindler و . . .) و در وهله بعدی شرکت های کوچک و متوسط ، در اروپای مرکزی بود.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس
ساورا در ژاپن

Savera Savera

در سال 2000 میلادی ساورا اسپانیا بازهم به شرق آسیا بازگشت ، 1سال پس از افتتاح کارخانه تولید ریل SAVERA در کشور چین (شهر پکن) و افتتاح دفتر فروش در شهر شانگهای ، ساورا اسپانیا طی یک اتحاد استراتژیک با شرکت ناروشیما ، سازنده ژاپنی قطعات آسانسور ، یک انبار مشترک در توکیو ایجاد نمود تا از آنجا محصولات هر دو شرکت را توزیع نماید.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس
ساورا در آمریکا

Savera Savera

سال 2001 میلادی و حمله به قلب آمریکا ، ساورا اسپانیا در این سال برای تصاحب بازار بزرگ ایالات متحده آمریکا ، شرکت Corus Guide Rails Systems (British Guide Rails) سابق را که یک رقیب مهم و عضوی از گروه Corus بود را در اختیار می گیرد. در نتیجه این خرید ، یک اتحاد استراتژیک بین SAVERA اسپانیا و شرکت صنایع AFD یکی از توزیع کنندگان بزرگ قطعات آسانسور در آمریکا ، که دارای یک شبکه کامل از مراکز لجستیک ، فروش و خدمات پس از فروش آسانسور و پله برقی در سراسر ایالات متحده است ، ایجاد می شود.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

ساورا در هند

Savera Savera

ساورا برای پاسخگویی به نیاز بازار جهانی و تثبیت نقش رهبری خود در صنایع آسانسور ، سال 2003 میلادی باردیگر یک کارخانه جدید تولید ریل آسانسور در چین راه اندازی نمود. “ساورا چین – شانگو” با حضور شرکت ساورا اسپانیا ، شرکت Shangwu Elevator و شرکت Sidetrack در استان جیانگ سو در 70 کیلومتری شهر شانگهای چین افتتاح شد.


سال 2006 میلادی ساورا اسپانیا طی یک قرارداد سرمایه گذاری عظیم مشترک ، “ساورا هند” را در شهر بمبئی راه اندازی می کند. با راه اندازی اولین کارخانه در این کشور آسیایی ، ساورا اسپانیا نشان داد که بازار بزرگ آسیا مخصوصا غرب آسیا یکی از اهداف اصلی و بلند مدت این شرکت می باشد.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

چین کشور محبوب ساورا

Savera Savera

افزایش تقاضا برای ریل SAVERA در شرق آسیا و خصوصا کشور چین موجب شد تا ساورا اسپانیا در سال 2007 بار دیگر به چین برگردد و این بار در شمال این کشور با امضای یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک کارخانه “ساورا تیانجین” را افتتاح نمود تا فروش خود را در بازار شرق آسیا تقویت کند.

SAVERA اسپانیا این بار جنوب چین را در سال 2008 هدف بیزینس خود قرار داد و با افتتاح کارخانه جدید “ساورا گوانگژو” با سرمایه گذاری مشترک با گروه Guangri ، رهبری خود را در چین و جنوب شرق آسیا تحکیم بخشید.

پخش ویدیو

تکامل ساورا چین

Savera Savera

سال 2009 میلادی ساورا اسپانیا پازل تولید ریل در چین را تکمیل کرد و همان پلن تولید که قبلا در اروپا انجام داده بود را در چین اجرایی کرد. ساورا طی یک توافق مالی بزرگ ، بخشی اعظمی از سهام کارخانه فولادی “Zhejiang Hitone” تولید کننده پروفیل های نورد ریل آسانسور را خریداری نمود. زنجیره تولید ریل ساورا ، از پروسه تولید مواد اولیه تا تولید و نورد انواع ریل ساورا تحت نظارت و کنترل کیفی دقیق کارشناسان گروه ساورا ، این بار در کشور چین تکمیل و اجرایی شد.

پخش ویدیو
برندهای جهانی آسانسور و محصولات ساورا

Savera Savera

بالغ بر 80 درصد از محصولات ریل ساورا سهم برندهای برتر و بزرگ آسانسور جهان از جمله : شیندلر سوئیس(schindler) ، تیسن کروپ آلمان(thyssenkrupp) ، اوتیس فرانسه(otis) ، کانه فنلاند(kone) ، میتسوبیشی ژاپن(mitsubishi) ، هیوندای کره(hyundai) ، ارونا اسپانیا(orona) و. . . می باشد. بیش از ۵۰ سال است که این شرکت های بزرگ به دلیل کیفیت بالا و فن آوری تولید ریل ساورا اسپانیا ، از آن در آسانسورهای خود استفاده می نمایند.

ریل ساورا 38 درصد از سهم بازار جهانی ریل آسانسور ، 34 درصد از سهم بازار چین ، 65 درصد از سهم بازار ایران و بیش از 50 درصد از سهم آسانسورهای بلند مرتبه جهانی را در اختیار دارد. گروه مهندسی و بازرگانی فطرس به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش و خدمات پس از فروش برند جهانی ساورا در ایران می باشد.

چرا ریل آسانسور ساورا
بیشترین فروش و تقاضا
را بین مشتریان دارد؟

Savera Savera

ساورا تنها ریل آسانسور با نمایندگی رسمی و انحصاری در کشور عزیزمان ایران می‌باشد که هیچ مورد تقلبی از محصولات آن وجود ندارد. ریل ساورا ساخت کشور اسپانیا دارای علامت مشخصه S بین دو سوراخ انتهای داخل ریل سمت نرگی بوده که اصل بودن ریل ساخت کشور اسپانیا و ایمنی ریل را تضمین میکند.

 انتخاب و نصب ریل ساورا اسپانیا در آسانسور برج‌های مرتفع و معروف جهان از جمله : برج ایفل پاریس ، برج مرکز تجارت جهانی نیویورک ، برج هرون لندن ، برج میلاد تهران و هزاران برج بلند مرتبه در سرتاسر جهان خود گواه کیفیت برتر ریل ساورا می‌باشد.

پخش ویدیو

محصولات ساورا بر اساس سرعت

Savera Savera

Ride Super (کشش سرد سرعت 1m/s)

Ride Super (کشش گرم ماشینکاری سرعت 1.6m/s)

Ride Extra (کشش گرم 2 بار ماشینکاری تا سرعت 4m/s)

Ride Star (کشش گرم ماشینکاری از سرعت 4m/s به بالا)

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

قیمت ریل ساورا اسپانیا

Savera Savera

قیمت ریل ساورا اسپانیا و قیمت ریل ساورا چین در مدل های مختلف به همراه بررسی های تخصصی ، نقشه ها ، مدارک استاندارد ، عکس ، نظرات مشتریان ، بررسی های کاربران و تمام اطلاعاتی که برای خرید ساورا نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی گروه فطرس (فطرس مال) در دسترس می باشد. در فطرس مال ، علاوه بر قیمت روز ریل ساورا اسپانیا و چین ، شما می‌توانید محصولات مختلف را نیز با یکدیگر مقایسه کنید.

قمیت به روزجهت اطلاع از قیمت و موجودی ، روی عکس کلیک کنید ! . . .

نکات مهم هنگام
خرید ریل ساورا اسپانیا

Savera Savera

ریل savera را با گارانتی واقعی خرید کنید.
ریل savera را از بازرگانی های معتبر تهیه کنید.
ریل savera را با مدارک اصالت و حمل از مبدا اسپانیا یا چین خرید کنید.
ریل savera اسپانیا قیمت بالاتری نسبت به ریل savera چین دارد.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس
پشت بند فابریک
ریل ساورا اسپانیا

Savera Savera

ریل ساورا اسپانیا و ریل ساورا چین ارائه شده توسط گروه مهندسی و بازرگانی فطرس دارای 4 سال گارانتی بی قید و شرط در سراسر ایران می باشد. برای اطمینان از اینکه ریل ساورا شما به صورت حرفه ای نصب می شود ، تنها از پشت بند فابریک ساورا استفاده کنید که همیشه کیفیت و کارایی مشابه خود محصول savera را تضمین می کنند.

پشت بند فابریک ساورا تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته تا بالاترین استانداردهای ایمنی و عملکرد را برآورده کند. تمامی پشت بندهای فابریک ساورا مطابق با مشخصات دقیق ساورا طراحی ، تست و تولید شده اند تا با تمامی قطعات و سیستم های آسانسور شما تعامل بهینه داشته باشند.

ریل ساورا اسپانیا | گروه مهندسی و بازرگانی فطرس

محصولات موجود ریل ساورا اسپانیا

Savera Savera

در حال حاضر ریل آسانسور در ایران 5 مدل شناخته شده T125 ، T90Ex ، T90 ، T70 ، T50 ارائه میگردد .

در کادرهای زیر مشخصات عمومی هر مدل قرار دارد .

برای اطلاع از مشخصات فنی کامل هر ریل ، بر روی مدل دلخواه کلیک کنید .

T50/A

T50/A

نام متداول در بازار : T5
نوع نورد : سرد
ضخامت تیغه : 5mm
پهنای بال : 50mm
وزن هر شاخه : 18.65kg
اطلاعات بیشتر
T70/A

T70/A

نام متداول در بازار : T9
نوع نورد : سرد
ضخامت تیغه : 9mm
پهنای بال : 70mm
وزن هر شاخه : 36.9kg
اطلاعات بیشتر
T90/B

T90/B

نام متداول در بازار : T16 بال 90
نوع نورد : گرم - 1 بار ماشین کاری شده
ضخامت تیغه : 16mm
پهنای بال : 90mm
وزن هر شاخه : 67.7kg
اطلاعات بیشتر
T90/B Extra

T90/B Extra

نام متداول در بازار : T16 بال 90
نوع نورد : گرم - 2 بار ماشین کاری شده
ضخامت تیغه : 16mm
پهنای بال : 90mm
وزن هر شاخه : 67.7kg
اطلاعات بیشتر
T125/B

T125/B

نام متداول در بازار : T16 بال پهن
نوع نورد : گرم - 1 بار ماشین کاری شده
ضخامت تیغه : 16mm
پهنای بال : 125mm
وزن هر شاخه : 89.55kg
اطلاعات بیشتر